Zoeken in deze blog

donderdag 16 mei 2013

Currently reading

Vandaag eens een keertje geen music of de moment, maar ik laat jullie zien wat ik lees op dit moment! Als klein meisje las ik al heel veel boeken, en ik heb echt een zwakte voor boeken. Toen mijn bibliotheek dicht ging voor twee maanden, en je dus boeken voor een langere tijd kon lenen, greep ik mijn kans! Benieuwd naar wat ik lees op dit moment? Klik dan snel verder.






The Notebook lees ik voor school, maar wat een geweldig boek! De film is een van mijn lievelingsfilms, romantische ziel die ik ben.. Maar het boek is ook zeker aan te raden!


Bezonken Rood is een oorlogsboek dat ik lees voor Nederlands. Het is niet zo heel erg mijn stijl, maar het is goed geschreven en houdt je aandacht goed vast.


Tja.. Wat zal ik hier eens bij zeggen. The Hunger Games vind ik a-w-e-s-o-m-e. Ik heb al de boeken al gelezen, maar ik besloot dat het tijd was om het opnieuw te lezen. 


Naar mijn lievelingsserie, namelijk The Carrie Diaries! Superleuk boek! Let wel op, er kunnen spoilers in voorkomen.


Pretty Little Liars never gets old. Ik vind de serie heel leuk, maar de boeken zijn ook super!


Zelfde verhaal als bij the Hunger Games. Ik ben een THG-fangirl. Jeuj!


Hou jij van lezen? Wat lees je op dit moment?

Liefs,

Eva

1 opmerking:

  1. Aah ik ben The Notebook ook aan het lezen! Zijn de boeken van PLL een aanrader?

    BeantwoordenVerwijderen